15. februar 2019 (endret 15. juni 2020)
Lån av møterom skal primært skje til medlemmer av utvalg og interesseforeninger. Ved særskilt søknad kan arrangementer være åpen for publikum, da med deltakerliste. Åpne arrangementer er ikke tillatt.
Pga covid 19 har møtearrangør ansvar for oppdatert kontaktinformasjon over deltakere, for en eventuell smittesporing.
Lånetaker plikter å følge praktisk informasjon for å påse at sikkerheten til besøkende, deltakere på arrangementer og ansatte i sekretariatet ivaretas.
Vi følger Forskrift om forebygging av koronasmitte.
Formålet med rådene er å forhindre spredning av covid-19.
De tre grunnpilarene for å bremse smittespredning er i prioritert rekkefølge:
Møterom sjekkliste smittereduserende tiltak
Atriet med sitteplass til (50) 30. Begrenset kapasitet pga covid-19
Schjelderup med sitteplass til (24) 12.
Grinde med sitteplass til (8) 5.
Alle henvendelser vedrørende lån av møterom skal skje til post@psykologforeningen.no eller ved henvendelse til sekretariatet ved tlf. 23103130.
Ved lån av lokaler ut over ordinær arbeidstid eller i helgene, må nøkkel hentes og kvitteres ut på forhånd og kode til eventuelt utløst alarm oppgis ved henvendelse.
Ved lån av projektor, nettbrett eller pc, må dette bestilles en uke før møtedato.
Kode for trådløst nett står oppført på møterommene. Bruk DkGuest-nettet.
Rolle | Navn | Mobilnummer | |
1. | IT-support og Administrasjonsmedarbeider | Salim Bekkali | 412 75 966 |
2. | Administrasjonssjef | Linda Grønås | 918 64 562 |
3. | Generalsekretær | Ole Tunold | 908 90 233 |
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler. Les mer om informasjonskapsler her. Ikke vis denne meldingen igjen.